Bouwen aan langdurige relaties met mensen in de arbeidsmarkt voor (database) marketing en CRM professionals

Een waardevol en groeiend netwerk van specialisten in database marketing en CRM

AMI Interim Knowhow BV is Anouk van de Loo: een begrip bij professionals in database marketing, database marketing analyse, CRM en marketing intelligence. Van degenen die haar nog kennen uit haar tijd bij Publicis Dialog (zie kader) zijn er inmiddels veel actief als (zelfstandig) database marketing consultant. Oude rotten in het vak, die samen een enorm reservoir aan marketingexpertise vertegenwoordigen. Maar haar netwerk is niet de grootste kracht van Anouk. Dat is haar betrokken professionaliteit.

Er zijn voor je relaties

Echte interesse in mensen, transparantie, integriteit... kernwaarden die tegenwoordig bijna ouderwets klinken. Anouk van de Loo bewijst dat het ook in deze tijd nog mogelijk is om een succesvol commercieel bedrijf te voeren zonder enige concessie aan de betrokkenheid en de kwaliteit van de menselijke relaties. Elke professional die zich inschrijft bij AMI krijgt individuele aandacht. Langdurige tevredenheid van de opdrachtgever gaat áltijd voor kortetermijnwinst. Of, zoals Anouk het zelf zegt: “Door gefocust, open en eerlijk te zijn, bouw ik aan een goede relatie met klanten aan beide zijden van de arbeidsmarkt. Ik wil met leuke mensen werken en plezier in mijn werk hebben.

AMI en MVO - Mensen ontwikkelen

Voor elke succesvol geplaatste kandidaat sponsort AMI een opleidingsplek in Nicaragua. Zo helpt AMI mensen die door omstandigheden minder kansen kregen tóch een succesvolle carrière op te bouwen. Deze vorm van ontwikkelingshulp – in praktijk gebracht via MPoweringPeople - gaat uit van de kracht van mensen. Dat is Anouk en AMI Interim Knowhow ten voeten uit.

Van oorsprong thuis in Databasemarketing
Architects in Marketing Informatics (AMI) werd rond 1990 opgericht door de CRM-goeroe Jerry Rustveld. In 2001 kwam Anouk van de Loo er in dienst om de afdeling Interim Knowhow verder te professionaliseren. In 2002 besloten AMI samen met Kern Habbema & Yap BMB te fuseren en verder te gaan als Publicis Dialog. Interim Knowhow verhuisde mee als zelfstandige business unit. De afdeling was winstgevend, maar inmiddels wel een beetje een vreemde eend in de bijt voor het reclamebureau. In 2006 kreeg Anouk van de Loo de kans zich los te maken van Publicis Dialog en als zelfstandige onderneming verder te gaan.


Onze gegevens
Contactpersoon
Anouk van de Loo
Telefoon

Gsm: +31 (0) 6 28 7664 85
Tel: +31 (0) 23 70 78 243

Bezoekadres

Nieuwe Gracht 3
2011 NB Haarlem

Postadres

Van Oosten de Bruijnstraat 49
2014 VM Haarlem

Ervaren of startend in CRM,
database marketing of database analyse?

Schrijf je hier in

Neem contact met mij op
Onze klanten
AMI Interim Knowhow gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.