Voor mijn opdrachtgever ABN Amro Bank te Amsterdam ben ik op zoek naar een Interim Data Selectie Specialist/ Database Marketeer.
• Periode: 7 oktober 2025 tot 6 juli 2026
• Aantal uren per week: 32-36 uur
• Tarief maximaal € 91,- per uur excl. btw en incl. reiskosten
Neem gerust contact op voor aanvullende informatie, ik vertel je graag meer!
In de rol van Interim Database Marketeer ben je verantwoordelijk voor het opzetten, uitvoeren en evalueren van één-op-één marketingcampagnes binnen digitale kanalen zoals e-mail, bankmail, banners en de website. Je werkt met tools zoals Selligent/Engage en Azure Databricks om klantselecties te maken en complexe multi-step campagnes te bouwen. Je analyseert en visualiseert resultaten, creëert dashboards en genereert nieuwe inzichten op basis van data.
Jouw werkzaamheden
Jouw resultaten
Je bent analytisch, creatief, gestructureerd en een sterke communicator. Je wordt enthousiast van het idee dat je met slimme communicatie aan de juiste doelgroep veel échte mensen in beweging kan brengen. Met je scherpe blik ben je een gewilde sparringpartner voor je collega’s.
Vereisten:
Digital Sales & engagement is onderdeel van Customer & Digital Engagement (CDE) en bestaat uit 8 teams.
De rol van Interim DBM is in het Team Digital Product Launch. Zij brengen digitale producten naar klanten: ze verrassen met innovaties en begeleiden bij verandering.
Ze zijn een change team, hebben een projectmatige aanpak en dragen gestructureerd over aan andere teams. Daarmee maken ze efficient beheer mogelijk en leveren ze een kickstart voor adoption.
Team Digital Product Launch is een multidisciplinair team, waarin je alle expertises om je heen hebt om ideeën van A tot Z uit te werken. Je hebt directe collega’s zoals digital marketeers, copywriters, journey experts en visual designers. De digitale kanalen zijn voortdurend in ontwikkeling, de klantgroepen zijn groot en daarom heb je ook veel stakeholders binnen de bank.
Klant- en resultaatgerichtheid staan centraal in alles wat je doet!